سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جعبه کادویی + الگوی جعبه کادویی طرح گهواره

آموزش جعبه کادویی + الگوی جعبه کادویی طرح گهواره

آموزش جعبه کادویی

این جعبه کادویی زیبا برای سیسمونی و هدیه به کودکان بسیار مناسب  است . ساخت آن ساده بوده و امکان ایجاد تغییرات برای شخصی سازی آن وجود دارد . می توانید از این الگو و توضیحات جانبی آن برای ساخت انواع جعبه کادو استفاده کنید . چرا که اکثر جعبه کادو ها مثل هم ساخته شده و اگر اصول کلی طراحی الگو جعبه کادو و پیاده سازی آن روی مقوا را بدانید به راحتی می توانید هر جعبه کادویی را طراحی و بسازید .

 

آموزش جعبه کادویی

داخل این جعبه کادویی را میتوانید با عروسک تزیین کنید و برای روز ولنتاین به دوستانتان هدیه دهید . این جعبه کادو می تواند برای کادوهایی مثل عروسک ، مسمه و لباس مناسب باشد .

طریقه ساخت جعبه کادویی :

الگوهای زیر را روی مقوا بکشید و دورتا دور آن را قیچی کنید . از شماره های تصاویر پیروی کنید . بالا و پایین و چپ و راست گهواره را به سلیقه ی خودتان روی مستطیل های به هم چسبیده طراحی کنید . در اینجا برای بالای گهواره طرح قلب و کناره آن طرح میله در نظر گرفته شده است .

آموزش جعبه کادویی

مقواهای اضافی را برش دهید مانند شکل 6 . چهار طرف را به هم بچسبانید و گهواره را مانند یک تخت بسازید . همچنین می توانید تاج هم به آن اضافه کنید . برای وصل کردن تکه های هر بخش از چسب مایع استفاده کنید . به طور کلی برای هر نوع جعبه ای فونداسیون اصلی آن را با تا کردن مقوا ایجاد می کنند و سایر بخش ها را با چسب مایع به هم می چسبانند .

آموزش جعبه کادویی

در نهایت می توانید از یک پارچه برای تزیین داخل آن استفاده کنید . برای این کار معمولا از پارچه های ساتن استفاده می کنند .

منبع  ihedieh.com